long time no see

Jao... Det var ett braaaaa tag sen! Jag är kanske inte världens bästa bloggare, men jag gillar mina inlägg (dom handlar ju om MITT liv och jag gillar mitt liv).
 I helgen var det galet maxat, jag åkte med laget till Helsingfors för att lira fotbollsmatch mot Helsinki Deamons. Vi åkte på fredagen med Viking Line (för er som aldrig åkt med den; så fort man går på båten känner man sig lite lullig, alcohol is in the air!!!) och träffade några söta mates som spelade australiensk fotboll (skillnaden från det jag spelar, amerikansk fotboll är att man bara får springa fem steg med bollen och sen antingen studsa bollen (svårt med tanke på att det är samma boll som i amerikansk fotboll, eller genom att passa den på ett wierd sätt som inte är vart att förklara), kom fram på morgonen och spelade matchen på samma förmiddag och gick på båten på eftermiddagen och dansade sen från klockan 22 till 4 på morgonen. Vi shejkade tillsammans med det australienska fotbollslaget igen och boy vad dom var snygga, i alla fall majoriteten. Lill-Kajsa hittade en favorit, hon gick (sprang) omkring i går på träningen och pratade om "min man". Lite smågölligt med tanke på att han är typ åtta år äldre, men dröm på Pajsa! 
 

 Har dragit på mig värsta vårförkylningen på grund av det kalla vädret i Helsingfors. Skaffa er plusgrader, för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0