Psychadelic springtime

Wooohooo!!!! Nu är det vår på riktigt!!! Nu är det dags att bli brun, galet kär, sjukt social med sina nära och kära och bära ljusa slitna jeansshorts och sneakers!! Kan ju inte bli bättre!  Toppenvädret i helgen gjorde ju inte saken sämre.
 Vi spelade match mot DIF u15 i helgen, ett gäng kaxiga snobbkillar (som i och för sig vann). Kan ju säga att jag för egen del inte presterade något fantastiskt, men exempelvis 1:an gjorde MASSA snygga tacklingar. 
 
 Jag går för övrigt i gymnasietankar. Jag vet att det bara är för nior, men jag funderar verkligen på att byta gymnasium. Jag saknar att gå i stan, känner mig inte hemma på det gymnasiet jag går på nu... suck, synd att jag inte valde en skola i stan från början... 
  Skolor jag skulle vilja gå på är Kungsholmen international, VRG (om dom tar in icke 300-poängare som jag), Östra Real och några till.
  Men men, det är i mina drömmar, plus att jag dessutom inte är helt säker på att jag vill byta. Tänk på vad jag missar; Hooligans vs Killers- matchen, resan till Kina, EUP (hersby vinner nästan alltid), kunna promenera till skolan...Usch, att man kan välja, vore så mycket enklare om man inte kunde det. Allting känns så psykat just nu. Fastän att det är vår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är aldrig inne på din blogg... skärpning!!!

2009-05-14 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0