enformigt

Efter en snabbkoll på bloggens innehåll insåg jag att de senaste inläggen mest har handlat om träning. Och hur kul är det egentligen att skriva/läsa om träning? Inte så roligt. Får byta till något annat ämne, kanske shopping? Men det är så banalt och redan gjort. Jag skulle vilja skriva och berätta om sånt som ingen har gjort förut. Vad kan det vara? Om man går igenom mina intressen kanske man kan hitta något intressant.
 
Mina intressen:
1) Musik - sjunga, piano, gitarr och skriva låtar
2) Resor - korta som långa
3) Perfekta presenter - både till andra och mig själv (:
4) Bild och Foto - mitt "hemliga" intresse som ingen vet om
5)  Samhällsfrågor - låter otroligt tråkigt, men politik och sånt ÄR kul!
6) Träning - mest amerikansk fotboll eftersom det kommer bli så satsigt
7) Te - en god kopp te ska inte underskattas. Favoriten just nu (och antagligen för alltid är chai)
8) Umgås - ensamsjuk, klarar inte av att vara utan vänner längre än en halvdag
9) Film - skräckis och sen en komedi så att man kan somna. Ett väl utarbetat koncept
10) Choklad - sjukligt kär i allt ätbart som innehåller minst 70% kakao. Drickbar sådant är också mums
11) Kläder - alla bär dom, mer eller mindre snygga. Jag jobbar för att ha snygga, även om det inte alltid blir så snyggt som man tänkt sig
12) Fest - ordet säger allt
13) Pengar - att tjäna dom, göra av med dom (personlig favorit), spara dom, slösa dom...

Nu har jag lite att skriva om i alla fall, annat än träning. Nu ska jag plugga


Kommentarer
Postat av: Surikaten

Konceptet om filmerna är faktiskt oftast väldigt bra =D

2009-04-16 @ 14:23:35
URL: http://precisely.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0