nystart

Nu har simskolan börjat! För mig betyder det att jag måste gå upp klockan halv nio en söndagsmorgon för att hinna äta frukost, packa grejer och klä på mig, för att kunna vara i Gångsätrahallen klockan kvart i tio. Suck. Jag misshandlar min fritid med sånna här saker. Fast å andra sidan tjänar jag ganska bra på det, så det är väl värt det.
  Eftermiddagen skulle jag i alla fall ha ägnat åt att plugga, men inte då! Min vana trogen sket jag i det och gick omkring och slappade. Jag kan faktiskt inte påstå att jag har gjort nånting vettigt i dag, förutom att vara simlärare. Jag har heller inte shoppat, som jag har gått omkring och sagt att jag skulle. Fast det är ju en minor förlust i sammanhanget. Att inte plugga till matteprovet i morgon tar priset av slöhet. Skulle behöva en personlig tränare, fast lärare liksom. Ska sova nu, så att jag i alla fall är utsövd och kanske kommer i håg ekvationerna från nian på provet i morrn.

Good night
Sleep tight
Don't let the bedbugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0