Barnvaktslycka

Just nu sitter jag barnvakt åt min yngsta lillasyster. Vi har det jättemysigt, vi ser på The Pacifier och jag dricker te från en halvliters kopp....Lycka! För en gångs skull beter sig lillsyrran inte som en terorist, utan hon sitter bredvid mig och så myser hon med mig under min filt...Gullungen är tillbaka!! Sötnosen har precis fyllt fem och är stolt som en tupp över att kunna visa upp alla fingrarna på handen när någon frågar hur gammal hon är.  Hon hämtade precis sitt prinsesstäcke för hon tyckte att jag frös. Jag vill bara stanna tiden, jag vill att hon ska vara så här söt för alltid...Jag vet ju själv hur hemsk och jobbig man blir. för en sekund sen la hon en serie med småpruttar. Fortfarande lika söt. Nu satte hon på en annan film, Kalle Anka. Sötast blev just sötare.

Nu ska lilltösen få min odelade uppmärksamhet, see y'all!
XOXO

Kommentarer
Postat av: boff

HAHAHAHAHAHA jag vill också haa !

2009-01-06 @ 20:32:58
URL: http://bofifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0