Dumma mig

Gaah! jag sa ju det, jag skulle inte kunna hålla mitt löfte om att gå och lägga mig tidigt! Dåligt.....
Jag har hittat lite bilder på mobilen från min och Fs promenad den 1:a januari när vi "invigde" året. Det var jättemys, vi promenerade en mil! (och så drack vi varm choklad)
                    


Promenad
Jättesöta F!!



                                                                                             
                                                                                                                  En till bild på F, här vid vattnet

Det var så himla härligt att gå där vid vattnet. Fast det var kallt! Brr!

Laddar upp fler bildre i morgon. Det här får bli mitt sista inlägga för i dag. Längtar tills i morgon, har så himla mycket överskottsenrgi nu när jag har varit hemma och inte gjort nånting.

Beaucoup Bisous!!
XoXo
(Jag testar lite olika "signaturer" för att se vilken som passar mig bäst. Om ni har någon åsikt så kommentera gärna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0