en ganska underbar dag

08.45. Mobilen ringer, men jag fattar inte att det är den.  Felicia som berättar att vi ska träffas klockan 10.20 vid skanstull ovh jag fattar inte varför. Sen kommer jag i håg att vi ska spinna i dag och varenda fiber i min kropp skriker av protest. Men, jag tar mig samman och drar i väg. Starkt, eller hur? Träffar Felicia på tvid vår unnelbanestation och Johanna vi skanstull.Vi kommer fram till F&S och gör oss klara att träna.
 Efteråt har jag så mycket endrofin i mig att jag antagligen skulle testa positivt på ett drogtest. det känns liksom bra i hela kroppen, det känns att jag har tränat och använt kroppen. Hela kroppen är avslappnad och jag har ett saligt leende på läpparna hela vägen hem. Väl hemma, ca 12.00 så klämmer jag i mig lite kladdkaka och vegetarisk carbonnara (rester från igår), dock inte tillsammans. Skulle antagligen smaka ganska intressant, men jag är inte SÅ nyfiken av mig att jag vill ta reda på det. Efter det så chillar jag lite hemma, lär mig Rivver flows in you (låten som Edward spelar för Bella i Twilight), lirar lite på gitarren och sen drar jag i väg till amerikanska fotbollen. Dvs ännu mer träning! Jag vet inte vad som händer, men jag tror jag håller på att bli träningsnarkoman... I alla fall så det också jättekul,  efter hårt slit med stryrka, snabbhet och tacklingar så fick vi spela match. Därför anser jag det här vara en ganska underbar dag. Och för några minuter sedan så fick jag veta att inte bara jag har haft det, utan även sötispötis-Jannah har haft det! Är så glad för din skull!!!!!!!!!!
Puss till alla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0