förutsägbara lilla jag...

Inte helt oväntat så har jag varken pluggat eller städat mitt skrivbord... Haha, jag som var riktigt taggad i morse när jag skrev det! Sen klev jag in i duschen och det blev en aning längre än de tio duschminuterna jag planerat (det slutade på en halvtimme...) Sen var jag så sugen på att ta hand om mig själv lite mer, så jag smorde in benen med olivolja (det absolut BÄSTA sättet att få fina ben, lovar!!!) Och nu sitter jag här utan att ha gjort något riktigt vettigt... Förresten så har jag kollat upp när amerikanska fotbollsträningen börjar!!! Jay, jag känner mig redan biffig och tuff!!!

Ska göra en sista ansträngning satt städa, men först måste jag äta lunch!

PUSS!
XoXo

(Jag håller tummarna för dig, gulleplutt!)

Kommentarer
Postat av: boff

PORR nr 2 :) jag ringer dig ikväll

2009-01-07 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0