God kväll!

Inte okej, det här känns som det sjuttioelfte inlägget i dag. Börjar bli beroende av det här också, men det är faktiskt kul att blogga!!
Jag har lovat mig själv (och sagt till alla så att jag inte kan ändra mig) att jag ska gå och lägga mig tidigt, dvs klockan halv nio. Önska mig lycka till, jag är mästare i konsten att förhala och skjuta upp saker..
I morgon är det planerat att jag och F ska simma. Jag kännde mig mycket bättre i dag (trots trägurkeliknande inandning) så det ska nog funka! Dessutom bestämde jag och F att 2009 skulle bli ett riktigt hurtigt/ friskiår, så det är lika bra att köra på. Första veckan av året sätter sin prägel på resten av året, så man måste ju maxa! Jag ska nog skriva om hur det går med friskisgrejen också, så att det känns att jag måste visa "resultat" för dom som får för sig att läsa min blogg.
Haha, pedanten i mig fick titta fram :p

À bien tôt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0