got milk?

Hade tänkt att ta en kopp te och några pepparkakor, men nehejdå, det finns ingen mjölk! Och man kan inte dricka te utan mjölk! Då är det ju bara smaksatt vatten. Så det blev bara pepparkakor i stället C: Känner att det här med att vara nyttig går sådär lagom bra. men jag är sjuk, då får man leva lite osundare än vanligt!
 Jag har precis fått reda på att jag kommer att få mina pengar från när jag jobbade på mamis och papis opera nästa vecka och dessutom har jag fått betalt från simskolan (jag är simlärare) så då blir det shopping! Vilket behövs, det är nästan så det ekar i garderoben...  Förresten, visste ni att ordet garderob kommer från franska och betyder "vakta klänning"? Garde (=vakta) robe(=klänning) haha, ordgeek som jag är :p i brist på mjölk till tet ska jag ta en lite skål med blodapelsinsorbet från SIA. Den är verkligen jättegod, alla som gillar sorbet det minsta måste smaka den! :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0