läskigt värre

I dag är jag sjuk. Igen. Jag vaknade upp klockan 2 i morse med värsta frossan, hela jag skakade och frös. Det var jätteläskigt! Så jag gick upp och då sågj ag att pappsen fortfarande var vaken (han höll på med papper och sånt) så han fick bära in filtar till mitt rum och ge mig ett glas med vatten. Efter det kändes det lite bättre, men jag var fortfarande jättespänd. Så jag körde lite yoga-andning, och det hjälpte jättebra. Ska nog ta och börja på det... 
 I alla fall, på grund av den jäkla frossan har jag gjort nada produktiva saker i dag. Att spela Guitar Hero i typ fem timmar (jag klarade hela medium!) räknas inte som något produktivt :p
 Har inte ätit nånting heller på hela dagen, ska nog göra det nu. Blir antagligen någon pepparkaka och en kopp te.
PUSS!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0