Lycka!

Jag älskar min skola! Till skillnad från mina kompisar, så börjar jag inte förrän på måndag! Felicia börjar i morgon och Jannah började för några dagar sen. 
 
Nu sitter jag här och känner mig extremt nyttig, åt gröt gjord på extra fiberrik havregryn och linfrön och så dricker jag grönt te med ekologisk mjölk i. nyttarN, här kommer jag liksom!

I dag ska jag pluugggaaaaa.... orkar inte egentligen, men ambitiös som jag var (läs; dåtid) så anmälde jag mig att hålla mitt föredrag om Nevada i engelskan på måndagen jag börjar. Naaaaajs...NOT! Man ska bygga upp föredraget på ett speciellt sätt, det ska först vara en inledning som ska fungera ungefär som en aptitretare så att lyssnarna blir intresserade. Sen ska det vara en "kropp" som består av tre olika delar av ämnet (mina blir Las Vegas, öknen och Nevadas historia) och sist så ska det vara en slutledning "a conclusion". 

Nej, nuu får det vara nog! Måste duscha, klä på mig och städa skrivbordet innan jag kan börjar, så jag har MASSOR att göra! Hmm funderar på att planera in en paus för att promenixa lite (är ju så fint väder!)



Fint väder, eller hur? :)

Visst vill man bara ut och maxa när man ser hur fint det är ute?!  :)

 
   Så här ser det ut från vår altan, visst är himlen jätteblå?!

Nu är jag inne på min andra kopp te... Gott!
Jag är jätte imponerad av min åttaåriga lillsyrra Ebba, Hon har precis klarat av Easy på GH och nu har hon kommit till andra "nivån" på Medium. Jäkla underbarn...Dessutom spelar hon tvärflöjt, piano och kan hjula på en hand och landa i split. Exellence is the new average liksom...

*rättelse: Johanna började dagen jag skrev detta. Sorry, men same shit liksom :) puss på dig, sötis!

Kommentarer
Postat av: johanna

började faktiskt dagen du skrev detta! :(

2009-01-09 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0