OMFG!

Snart ska min söta mupp till bästis ha lusläst min blogg och skriva kommentarer. Hmm, undrar om det är något hon kommer att ta illa upp av? Time will show.
 Det var jättemys att ha snöbollskrig med Soffieproppen, hon var så söt och sprang omkring och gjorde snöänglar. Jag gjorde också en, men det var inte så smart eftersom jag inte hade mössa. Tvättade håret i morse (klockan 12.30 räknas som morgon i min värld, vilket också får mig att tänka på hur extremt svårt det kommer vara att vänja sig vid skolan igen...)
Papi lagade jättegodmat, köttfärssås med chilisås i och spaghetti (så klart, vad har man annars till köttfärssås liksom).
Vi hade en väldigt intressant konversation vid middagsbordet, vi diskuterade varför KJ (min äldsta lillebror) skulle behöva en vuxenblöja. Pappa (som skämtade) tyckte det därför att KJ, citat "är så full av skit" slut citat. alla som fattade skrattade. Men det fick mig tyvärr att snegla mot köttfärsen, som pågrund av chilin hade blivit mörkbrun...klura ut resten själva...

I dag är det jag som har kökstjänst, så jag ska fixa disken. 
PUSS!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: F

I FUCKING HATE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-06 @ 20:43:33
Postat av: F

hahaha nä tyckte faktiskt det var riktigt rolig läsning, keep going! Älskar konversationerna vid ditt middagsbord hahahhaa

2009-01-06 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0