På bättringsväg

Egentligen vill nog ingen veta hur jag vaknade i morse, men jag ebrättar det i alla fall: Jag vaknade av att de både lät och kändes som när man spelar på en sån där trägurka när jag andades. Så där lagom kul... Jag vill verkligen bli frisk, snön försvinner snart och jag har sån sjuk abstinens på att få svischa ner för en backe...Sorg. Det är så otroligt irriterande att bli sjuk på jullovet, verkligen inte okej... Någon som vet en effektiv frisk-kur? Tipsa gärna!!!!
Allt har i alla fall inte vart dåligt i dag, mi madre har bakat sina egna ciabatas och dom är SÅÅ GODA! En till grej  som jag blivit beroende av... Måsta nog radda upp mina addictions så att jag kan bli av med dom (men bara dom dåliga)
1. TV-serier - Jag KAN klara mig utan TV...Men vill jag det?
2. Choklad - Mmm...Marabou 70% is the shit!
3. Te - Är faktiskt nyttigt, så det gör inget om jag är beroende av
4. Guitar Hero - Jag skulle kunna ge upp några timmar...
5. Rosebud - Mina läppar + Rosebud = Sann kärlek!
6. Mammas bröd - så länge det är fulkorn så...

Ett av mina nyårslöften är att sluta med mina dåliga vanor och jag funderar allvarligt på att faktiskt försöka fixa det. Jag måste bli av med TV-tittandet (= mer tid till annat) och småätandet (=slipper man oroa sig för figuren liksom :p)
Ska dricka 1 liter te nu, puss!
XoXo


Kommentarer
Postat av: bofi

HAHAHA fulkorn

du, vi har samma nyåsrlöften i princip... men jag har kommit på mitt knep för att sluta småäta - läsa! det är bra. eö

2009-01-06 @ 20:31:36
URL: http://bofifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0