Sånt jag lever för

Jag älskar att jag har en vän som jag kan vara helt mig själv med. Henne kan jag latja med, snacka om helt wierdo saker, visa saker jag gör utan vara blyg och som man kan be om hjälp från i alla lägen. Och ge hjälpa tillbaka utan att känna sig påträngande. Det är, som rubriken säger, sånt jag lever för. 
 I dag hängde jag hos Felicia efter skolan, Hon var hemma hos mig i helgen när hon var sjuk, så jag tyckte liksom att det inte var mer än rätt att jag gav "tillbaka" lite av sjukheten. Mådde nämligen äckligt illa när jag var i skolan (har antagligen fått magsår av stress). Det var mys, först mumsade vi upp B&J'n från i lördags, var dock inte så mycket kvar eftersom vissa små sockermonster i min familj har snyltat lite på den (men det är förlåtet), sen lagade vi en jättegod varm libanesisk bulgursallad med halloumi och quorn. Nyttarna på G säger jag bara (b&j borträknad)! Sen mixade vi smoothies på apelsin, nätmelon och kiwi. Herre vad vi låter som matvrak! Men, men! Man lever bara en gång, och livet är för kort för att avstå från goda saker :)
CARPE DIEM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0