Sjukt Nytt År!

Det är 2009s tredje dag och det är ju lite speciellt. Ni vet, Three is the magic number? I alla fall, så är jag SJUK! Jag blev smittad av min underbare (hrm) lillebror, som i sin tur blev smittad av min underbara (hrm) lillasyster. Seriöst, jag är omringad av smittvirus och läskiga bakterier, hjälp!  Kanske the magic number på något magiskt sätt gör mig frisk och kry så att jag får njuta av snön som äntligen har kommit... Nej, jag får nog räkna med att vara sjuk några dagar till (suck).
 
Under dessa deppiga sjukdagar så har jag sysselsatt mig själv med att drömma mig bort till den kommande sommaren - och planera den! Det finns inget bättre än att göra det när man är sjuk och snörvlig.
Anyway så har jag planerat min sommar på ett jättebra sätt:
Hela juni ska jag vara i Skärgården, närmare bestämt på Utö med min familj och några härliga

kompisar. Där ska jag också fira min födelsedag med buller och brak! Faktiskt, så är det på tiden ett jag har en riktig guldfekke, har inte haft en ordentlig fest sen jag var typ 11 och ingen utav mina kompisar verkar vilja ta tag i det (hrrrrm). Vidare i sommarplanerna; I juli så drar jag och några copines från franskaspråkresan från i somras till tennisveckan i Båstad och har kul med alla schtekare (inga fördomar). Sen drar jag vidare til fammo och faffa vid skånes västkust och därifrån till mommo och moffa på en västkustö norr om Götet. Och innan skolan börjar blir det la grande finale: Jag och F drar till något mysigt ställe någonstans i medelhavet i en eller två veckor. Antagligen så tågluffar vi dit (man måste ju tänka på miljön, eller hur?) och väl där så blir det sol, bad, shopping och fest!!!!!
Nu ska jag kurera mig själv med lite grönt te och en bra film, au revoir!
XoXo


Kommentarer
Postat av: klara

duuuuuuuuuuuuuuude. inte tennisveckan. peace and love ?

2009-01-03 @ 14:27:17
Postat av: Cherrie

Haha klaris, jag åker dit OCKSÅ :D då blir alla nöjda!

2009-01-03 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0