Skoooooolaaaaaaa

I morgon har jag gått hela första veckan på vårtterminen -09 i Hersbys gymnasium. Jag har redan gått 1/6 av hela gymnasiet och det har gått så JÄKLA snabbt!!! Det kändes som om det var i går jag började!! Men tiden går ju snabbt när man har roligt, och det har jag haft :)
 Dagens sämsta var att jag vaknade en kvart innan jag skulle börja. Jag panikade an aning, men pappa fick ett anfall av gullepluttism och körde mig till skolan. 
 Dagens bästa var att a) pappa körde mig b) en sötis sa att jag var fin idag (: och c) det SNÖAR! jag älskar snö!!!
Nu ska jag värma mina frusna händer (glömde vantarna i paniken över att försovit mig) med en halvliterskopp te.
Mys till er alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0