Snö!!! <3

I dag har det snöat!!! Jag har verkligen längtat efter snö hela hösten, och nu när jag är sjuk så kommer den. Ska ändå utmana ödet och ha snöbollskrig med mina småsyskon  när jag skrivit klart :)

 Eftersom jag är sjuk och därmed inte har för mig nått på dagarna, så har mami och papi bett mig att barnvakta min yngsta lillsyrra (vid det här laget så kanske ni undrar hur många syskon jag har; jag har fyra småsyskon!)
När jag skulle gå upp för att fixa frukost åt mig och henne hade busungen redan börjat! Och när en femåring får bestämma blir det kanske inte det mest hälsosamma alternativ. Hon hade hällt upp ett glas med oboypulver med en aning mjölk till (=chokladsås) och fem rostade formfranska. Jag känner att det kommer bli jobbigt innan beach -09...
För att minska chokladsåsintrycket hällde jag över halva hennes glas till mitt och spädde ut det med mjölk (under högljudda protester från spckermonstret herself). Sen låg vi och kollade på TV i nån timme och sen gick jag ut för att kolla om det kommit någon post. Men det var dystert tomt i brevlåddan. Jag utmanade min kussin på GH och vann stort, men det är inte så konstigt eftersom han bara hade kört tre gånger. Kännde mig ändå väldigt nöjd så jag gjorde en liten men ganska ful segerdans. Resten av dan har varit mys, har gått omkring i min lagtröja heeeeeela dan, den är så gosig!  På tal om kläder måste jag allvarligt rensa och köpa nytt. Nu tjatar busfian om snöbollskrig, så jag ska ta och sluta nu. Skriver sen vem som vann :D

XoXo!!!

Kommentarer
Postat av: boff

HAHAHAHA "chokladsåsintrycket" klockigt!

2009-01-06 @ 20:41:58
URL: http://bofifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0