sova & duscha

Nu när man är sjuk så kan man ju inte göra så mycket fysiskt anstängande saker, men man kan sova & duscha. Det är nog det bästa som finns!! I går natt, så drömde jag en jättehärlig dröm, jag drömde att det var sommar och jag gick omkring i mina sjukt snygga jeanshorts och jag och le personne qui j'aime hade för oss en massa somriga aktiviteter; vi åkte till grönan (kärlekstunneln ffs), vi åkte till fågelöudde och badade, läste läxor på altanen (lite små-geek, men läxor måste ju bli gjorda) och hade det allmänt trevligt i varandras sällskap. Och i morse så stod jag och duschade varmt länge. Det finns nog inget bättre när det är kallt utomhus!! Så nu får ni usräkta, jag ska gå och lägga mig så att jag kan få mer av det goda!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: boff

PORR

2009-01-07 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0