spring i benen

Jag har varit helt stimmig hela eftermiddagen. Antagligen för att jag inte tränat på ett tag, så ska nog sticka ut på en promenad och återvända med fina bilder från mina hoods. Eller så blir det en småhurtig springtur, har inte bestämt mig än. Men ut ska jag! 
 Tout la familla planerade veckan nyss, det var lite kul för alla (barn 13+) hade en (dålig) ursäkt för att inte hämta småtjejerna, vara barnvakt, laga middag osv. Och dessutom fick vi reda på att den här veckan kommer mami och papi att fira sin sjuttonde bröllopsdag! om åtta år så har dom varit gifta ett kvarts sekel (= fjärdedel av 100 år!!!!)
 Nu ska jag se till att bli av med allt spring i benen, så babaj!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0