Stort

Jag var på min första amerikanska fotbolls-träning med mean machines i kväll. Jag var ju inte med och tränade . Det var så häftigt att förstå hur seriöst det var! Vi fick reda på matchschemat, bland annat ska vi till åland för träningsläger och sen till helsingfors för att möta två lag där. Och i sommar ska det antagligen bli en "vanlig" match och en turnering i Tyskland! Och snart är det uttagningar till landslaget... kanske ska satsa? Det enda jag behöver jobba på för att platsa är min snabbhet och min styrka, förhoppningsvis utan att bli biff xD jag kan bara säga att det här är den roligaste sporten jag har prövat på, och jag har prövat många! Först prövade jag flamenco, sen basket, ridning, simning, badminton, kung fu t'oa och hip hop/street. Av dom är amerikansk fotboll, dans och kung fu do sporter som jag gillar mest.
 Som sagt så måste jag jobba lite på min fysik, så jag har bestämt mig för att börja gymma ordentligt. Och då menar jag the real shit som att köra bänkpress och lyfta skrot :) kommer nog att bli svårt att undvika biffigheten!
Btw går nyttighets-nyårslöftet bättre nu, köpte frukt, proviva female och en brämhults i stället för choklad. Duktigt, eller hur!?
PUSS!/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0