Trötter Butter Prosit - Mina nya namn

Det är inte lika kul att vara barnvakt längre, jag är grymt trött, grymt snorig och det gör mig jäkligt butter. Därav rubriken... Dålig fantasi jag har, men efter att ha tittat på barnfilm i tre timmar känner jag mig ganska sliten. Inte för att det är så mycket jobbigt kroppsarbete, men jag känner mig helt avtrubbad. Bläh, det får mig att vilja jogga, men det får jag inte för jag är sjuk, men om jag inte rör på mig blir jag trött och är jag trött så känner jag mig bara mer sjuk...Ond cirkel ffs!
Nu blir det tredje gången min söta femåriga lillasyster sätter igång  "Alla älskar Kalle"... ´Hon kröp precis upp i mitt knä, satte sig tillrätta och så började jag finna mig i myssituationen, men så skulle hon hoppa ner igen för att springa upp till köket för att hämta en chokladkaka. Nu säger hon att hon vill ha pizza till middag...Bortskämd unge säger jag bara, hon har faktiskt bestämt vad vi ska ha för middag i en hel vecka. Inte okej.... Jag vill ha en fruktsmoothie, en brämhults :) Den med hallon och blåbär, den är bäst!! Önskar jag hade en sån i min hand nu, suck....Det är inte kul att vara sjuk, jag vill bli frisk NU! Om det är någon som läser det här som har ett bra frisk-tips, SNÄLLA ge det till mig!!!

Yours truly
S  

Kommentarer
Postat av: boff

du får ta och pallra dig hit så maxxar vi mixxerN (:

2009-01-06 @ 20:35:41
URL: http://bofifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0