utpumpad

Satsiga Sara är återkommen från kung-fu/Wing Chun träning (wing chun betyder "vacker vår" på kinesiska") och jag känner mig skillad. Enligt en av mina tränare är jag "långt framskriden" och jag har bara tränat tre gånger! OMFG, liksom!
Fast det kan ju bero på att jag har tränat kampsport innan, bara inte den här stilen... hehe, lite duktig får man ju känna sig ändå, blockeringarna var faktiskt riktigt svåra att få till!
 I dag berättade jag, Alex och Ebba om vår show-idé för att samla in pengar och majoriteten nappade. Men så finns det en liten äcklig pessimist som sitter och säger: "Nej, men det kommer aldrig att funka" eller "Och vem skulle stå på scen?" Livet är jobbigt tråkkigt utan optimism, vilket den människan saknar. Undantaget är när det är pessimistens egna förslag. Hmph.... 
 Ska bända ut min träningsvärksskadade kropp med lite stretching, hoppas jag inte bryter nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0