vad hände med attityden?

Har precist läst en avlägsen bekants blogg. Hans blogg är så där lagom intressant, fast några inlägg är rikig guldkomik som man kanske får för sig att citera på någon öldraggig fest en dimmig lördagskväll i februari när man inte har något bättre för sig . Men resten är antingen narcisistisk skit som:"ja kör mit eget race o de e så de ska va" eller kritiserar jultraditioner/höstdeppressioner. Han påstår sig vara bättre än Blondinbella, men sorry dude, du spelar faktiskt i hennes liga. Men no offence, han är jättetrevlig i verkligheten. Synd att han måste måla upp en jag är en självisk gubbe-bild av sig själv. (Vill bara säga att jag inte tycker att min blogg är bättre än hans. Hans är antagligen mer intressant)
 Har i alla fall påbörjat kuren för att hjälpa mitt immunförsvar mot de hemska virusen i mina luftvägar. Jag har ätit massor av apelsiner och gjort jättegoda stärkande fruktdrycker (antagligen kommer de sistnämnda inte hjälpa så mycket, men m
gott var det) och så har jag uppskattningsvis druckit  ca 12000 liter te med honung och citron i. Hur många satsar på att min mage har ökat 20 centimeter i omkrets? xD
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0