Victory!!!!

MVG i musica till hela gruppen!!! Jag, Maggie och KJ spelade upp vår jullåt för vår musiklärare och han "gillade delarna, jättefina, även om helheten blev lite konstig i bland" för att återge på ett ungefär vad han tyckte :)
Allihopa var jättenervösa och vi gjorde småändringar in i det sista (vi skrev den sista versen en halvtimme innan vi skulle spela upp!) men det gick jättebra! Vi ska spela in låten på onsdag, så att den kommer med på CDn med alla gruppers låtar. Vore ju lite trist om inte vi fick vara med :p
  Nu till mina nyårslöften:
Det går ganska bra (med betoning på ganska) att hålla mitt löfte om att leva lite sundare (inget småätande, frukt i stället för godis, jogga i stället för cheezy TV osv) men jag "syndade" två gånger idag. Jag tog en chokladcrispgrej och en pepparkaka i kafeterian, men jag promenerade hem så det gör inte så mycket. Nu är jag jättestolt över mig själv, för i stället för american cookie-paketet som jag jättegärna ville ha, så köpte jag en proviva female (motverkar min järnbrist OCH är jättegod!) och en kiwi (c-vitaminer is the shit). Har i alla fall varit duktig till hälften ;)
Nu ska jag telefonera till Felicia, ska gå på hennes storasysters musikal i morgon (dom är riktigt duktiga, det är väl värt att se!)
PUSS/sara


Kommentarer
Postat av: anonym

jag går i din klass :) bra blogg!

2009-01-15 @ 20:51:36
Postat av: Sara

Tack så mycket! :D

/Sara herself :p

2009-01-16 @ 18:02:11
URL: http://cherrieberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0