Mighty Sweden

det här skulle ha publicerats för tyyyyp tre veckor sen, dvs efter att jag kom hem från landslagslägret.

 

God my oh. Oh my god. Hela kroppen har lagt av, ligger slapp som en bortslängd trasa på sängen och nästan-sover. Anledningen till denna fysiska kolapps är att jag är nyligen hemkommen från landslagsläger. Indeed, landslagsläger. Jag spelar i svenska amerikanska fotbollslandslag, det är faktiskt lite häftigt :)
Fast egentligen inte, eftersom damlandslaget bara är knappt två år gammalt har förbundet satsat på utveckling istället för prestation, så dom har tagit med alla som vill vara med. Men våren 2010 blir det annat, då är det tänkt att vi ska börja prestera. Najs, säger jag. Mer motivation to hit the gym :) Jag är ju så lat när det gäller gymmandet, jag har fortfarande inte tagit mitt intrudoktionspass... hmm...ändring på det snarast!!! Tanken är att jag ska klara MAQen och kunna ta min kroppsvikt i benböj, bänkpress och frivändning innan VM nästa sommar. Det vill säga perfekt med tid för att åtgärda mina pinsamma biceps och magmuskler :P USCH, nu kom jag på att det kommer att kräva massor av mig inför tvåan, nu när jag byter linje och allt! Jag kommer att behöva planera minsta detalj!!! Lika bra att jag planerar mitt liv nu, alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0