två veckor senare...

...har jag fixat ALLT som behövs för att byta till natur! (nästan)
...har det skitit sig TOTALT på kärleksfronten! (men hey, man har ju hela sommaren)
...har jag och amanda gjort ett EXTREMT bra franska projekt som, om allt går bra, ska läggas ut på hemsidan (yessss)
...har jag upptäckt och hittat flera underbara vänner i min närhet!´
...har jag haft GRYMT kul på Jades studentmottagning! (strawberry/lime@l'angelo)

...ja...Det är det som har hänt mig, kortfattat och odetaljerat. Blä, den andra punkten sved lite, men wtf, man kan ju inte ge sig in på något man är extremt osäker på samtidigt som man tvivlar på att man faktiskt gillar personen så mycket som man skulle vilja tro. Eller??

xoxo
//doubting girl

(btw, säsångsavslutningen av Gossip G var underbar!!! men jag ÄR avundsjuk på Blair, vill också ha en heting som Chuck)

Kommentarer
Postat av: boffi

hahaha GG-tönt!! Puss på dig, verkar som att det goda överväger det onda lite iaf. Och det onda går bort :)

2009-06-10 @ 10:25:41
URL: http://bofifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0