and there shall be no more pain

Bajs.Baaaaaaaaaaiz. I dag var det andra beep test-tillfället. Pga min skadade rumpa (jag går som en stelopererad 70-åring) så kunde jag inte vara med. MVGt i gympa glider ifrån mig mer och mer...det är no good.

Anledningen till min skadade rumpa? Lördag, 28 februari körde vi match mot coacherna på träningen. Jag skulle precis fånga bollen och göra en snygg touchdown. Av någon anledning så missar jag bollen, tappar balansen landar snett med foten (den gör också ont, men är inte stukad/vrickad) och landar med århundradets duns på min högra skinka. Nu känns det som om jag har en mindre biljardboll i rumpan, full med en extremt koncentrerad träningsvärk. Urk.

                                                            

Anyway, det var kul att komma tilbaka till skolan. Trodde inte det, men så blev det. Hejsan hoppsan liksom, också stod man och hade trevligt när man snackade med folk

à bien tôt, mes cheries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0