bara för att...

längtar så baizmycket till våren/sommaren. på våren så badar man i fontänen tillsammans med klassen (à la 8:an), man går omkring i shorts, äter glass på uteservering och är kär...listan på vårsaker att göra är oändlig. Om vi bara ska ta en sak från sommarsaker så tar jag upp UTÖ! den traditionella fyratimmarsbåtfärden från nybrokajen, genom the amazonas of stockholm (typ där vid nacka/saltsjöbo) och sen ut på skärgårdens underbart blåa vågor. hmm...om jag någonsin tänker bli bonde, tänker jag göra som utöbagaren Danne och bosätta mig på Utö. Leva på att fiska, odla och baka... också kanske öppna/jobba på en krog i gruvan/wärdshuset...sweetdreams. Något annat som är underbart med utö förutom att vara med la familia, är att det är en given nostalgiplats för moi och Felicia! Kanske för en numera avlägsen vän också, men framförallt för SaFe ♥


Utöbåten                                                       Gruvbyn, utanför Seglarbaren

Blåbärs/hallon/smultron/rabarberpaj

Steg 1: Satsa                                             

Steg 2: Ta språnget!

Steg 3: Skrik i eufori!!!

Steg 4: Förbered dig för ett härligt dopp i Mysingen

Till sist tackar jag Bofifi för de underbara
bilderna och för att du gör mitt utö <3
Bara och Underbara


Mitt 20:e inlägg... Bara för att, lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0