Je suis tombée folle amoureuse de lui

Je suis tombée folle amoureuse de lui. Gissa vem? Edward Cullen.
Snubblade över några trailers på New Moon på youtube. I mina drömmar finns han på riktigt, och jag är Bella. Det här är så ohälsosamt, jag jämför, och kommer nog alltid att jämföra killar med honom. Stackars killar, inte ens Robert Pattinson som spelar min älskling kan leva upp till honom. Ååh, jag får rysningar av den där trailern, önskar att det någonstans väntar en sån kille på mig... Och det kan jag fortsätta drömma om, det är bara att inse att det inte finns så underbara män/killar på riktigt. Suck

10996053_gal.jpg picture by SBlue687
Egentligen, så är det jag som är flickan i den vita klänningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0