Réflexions de février

Jag har blivit Frankrike-wannabe. Jag vill klä mig romantiskt vårigt som en parisare, jag vill äta crêpes och gauffres med chocolats maison (tillsammans med lite champagne) och så vill jag prata franska med allt och alla, även dom som fattar rien av det jag säger. Gulligt, eller hur?
Som rubriken säger så ska det bli lite reflektioner/up dates över februari, eftersom jag inte haft tid, ork eller lust att stirra in i dumburken en sekund mer än nödvändigt. 
 
I början av månaden, den 5 februari, så hade min föräldrar en jättelyckad premiär av deras nya föreställning. Operacirkus hette den, om någon undrar. Jag såg på den tillsammans med Felicia, båda vi var jättesnygga och vi hamnade i svenskdantidning tillsammans med ma mére :) (frankrikemaniacen gör sig påmind). Felicia har antagligen inte sett bilden än, men jag lovar; hon är såååååå söt/snygg/het!
                                                                                         Random bild på en av sångarna

En vecka senare så fyllde Felicia år! Sweet sixteen, äntligen! Eftersom jag inte firat/inte blivit firad min 16-årsdag än så kom vi på tanken att ha en 16-års middag. Lite lagom röjigt, så där.
Sen såg jag, Felicia, Johanna och Amelie på melodifestivalen när vår ex-körklasskompis Molly Sandén gick vidare till Final. Stort Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter det så avlöste prov, inlämningar och redovisningar varandra med snäva marginaler och till slut, äntligenäntligenäntligen, blev det sportlov!!!Och nu sitter jag här på sportlovets sista dag och är ordentligt nöjd med mig själv: Jag har gått på audition för filminspelningen av Snabba Cash, och det gick verkligen jättebra! Hoppas det inte bara är jag som tolkade intervjuarens vibbar på mitt egna positiva sätt, utan att det verkligen gick bra på riktigt. Tänk om jag inte bara får statistrollen jag sökte för, utan egna repliker också! Det vore toppen

                                                               


Kommentarer
Postat av: boff

LOL VAR?????!?!?!?!??!?! måste va nåt lurt om du försäkrar mig om att jag blev snygg innan jag ens har sett den.......

2009-03-10 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0