It's alive!!!

OMFG, någon läser faktiskt min blogg! Inte för att den inte är intressant, utan för att typ ingen känner till den :P


Mitt liv de senaste fem dagarna har antagligen varit de bästa i mitt liv. Faktiskt! I lördags träffade jag Boffi, vi gymmade och var väldigt duktiga. Efteråt tog vi oss en välförtjänt lunch och diskuterade livet. Senare den dagen åkte jag ut till Tyresö för att se matchen mellan SMM och TRC. Tyvärr vann de senare, men jag vann något annat... På vägen hem från matchen hade jag sällskap av en söt typ som lånat mig sin tröja under matchen. Han spelade, så han hade ju ändå ingen nytta av den. Lite senare hade han tagit reda på mitt nummer och sen var "grejen" igång :)
Så idag sitter jag här upp över öronen kär och bara ler åt allting.

KÄRLEK TILL ER ALLA!!!


                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0