Ska man våga sig på ett inlägg...?

Men hjälp, herrgud, jösses Amalia! Det slog mig att om fler än mina närmsta förtrogna läser denna dag(hrm)bok, så kan jag ju inte skriva vad som helst! Hujeda mig alltså, vad ska jag ta mig till? Nej, skämt åsido så känns det inte som om jag behöver dölja något i skrivande stund, så det fixar sig nog ändå =)

 Nu blir jag lite irriterad, för jag kan inte få bort kursiv-inställningen!!! Så går det när man inte har någon koll på sina fingrar, som jag.

Egentligen skriver jag det här inlägget bara för att Bofi ska ha något att göra :P (eftersom jag vet att du älskar p-smileys), men jag skriver gärna ett inlägg åt min bf :P (där har du en till <3)

PUSSAROCHKRAMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0