This is it!

Beaucoup de temps, pas de ranconter! (som på min lekfranska betyder long time, no see)

Jag har INTE börjat gymma ordentligt
Jag har INTE maqat varje dag
Jag har INTE gått på fotbollsdiet

men...

Jag HAR tränat 14 timmar fotboll varje vecka fram tills idag
Jag HAR upptäckt världens bästa vänner
Jag HAR börjat spela med u17 (även om det bara är några få träningar)
Jag HAR gått och nästan blivit kär
Jag HAR spelat Finnkampen (fick inte starta, men fick spela!)

så under den här tiden har jag ju faktiskt lyckats med fler saker än vad jag misslyckats med :P making progress or what???

Nu ska jag ta mig an Svenska/Historia-arbetet... Wish me luck!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0